5-7 листопада 2024 року в Художній галереї «Митець» КОНСХУ буде проходити Колективна виставка сучасних українських митців КОНСХУ 2024.
Члени КОНСХУ 2024
Секція живопису
Катерина Вільховецька
Клавдія Довженко
Роман Дорчинець
Ірина Корнієвська
Катерина Костюк-Шостка
Андрій Кулагін
Павло Кір’яков
Валерія Мелік-Шахназарова
Ольга Морозова
Маріанна Нерозна
Олексій Саржинський
Віктор Соловар
Секція графічного мистецтва
Наталія Богусевич
Сергій Григор’єв
Роберт Данелян
Тетяна Животкова
Ольга Карпенко
Ксенія Корокнай
Іван Кравець
Наталія Макаровська
Олег Петренко-Заневський
Геннадій Пугачевський
Секція монументально-декоративного мистецтва
Владислав Кравцов
Секція плакату і графічного дизайну
Сергій Вербицький
Секція декоративно-прикладного мистецтва
Юрій Дідовець
Секція критики та мистецтвознавства
Микола Зінченко
Карина Кравець
Марина Полякова
Анастасія Снісаренко-Єржиковська
Світлана Старостенко
Ігор Шалинський
Відкриття виставки 5 листопада о 17:00. Запрошуємо! Вхід вільний!
Сергій Вербицький — багатогранний, мультидисциплінарний художник,
представник нового покоління митців, який несе на собі відбиток глибокої родинної
традиції. Його шлях у мистецтві розпочався в дитинстві під керівництвом діда,
заслуженого художника України, і пройшов через різні етапи — від першої
персональної виставки у віці семи років до складних мультидисциплінарних
проєктів із використанням новітніх розробок і технологій.
Сергій працює в широкому спектрі жанрів і технік — від живопису та графіки до
скульптури й монументального мистецтва, музики, штучного інтелекту та
генеративного мистецтва. Його роботи — це глибокий синтез первісного
мінімалізму та сучасних експериментів, де мистецтво стає дзеркалом первісного
світосприйняття крізь призму сучасного світу. Незважаючи на сучасні виклики,
зокрема роботу під час війни, він залишається вірним своїй справі, продовжуючи
розвивати колекцію «Життя біля вогню», яка отримала високу оцінку на
міжнародних благодійних аукціонах.
Вербицький активно залучений до соціальних та культурних ініціатив, зокрема до
проєкту «Спільна майстерня», де досліджує нові можливості творчої співпраці. Його
роботи зберігаються в музеях і приватних колекціях в Україні та за кордоном, а він
активно проводить майстер-класи та лекції, надихаючи нові покоління митців.
Основою творчого напрямку, світогляду і вектора розвитку творчості та життя
художника Сергія Вербицького є прагнення до втілення ідеї свободи людини та
вільного вибору.
Автор тексту — мій особистий помічник на базі ШІ від OpenAI. Це GPT, якого я
створив для допомоги в написанні пресрелізів і виконанні багатьох інших
рутинних задач (Art Manager), яким можна скористатися в офіційному застосунку
OpenAI. Деталі — на сайті verbicki.com.
Свободи всім, хто прагне!
Клавдія Довженко
Народилась у Києві, у родині відомих українських художників-монументалістів, архітекторів та викладачів. З дитинства займалась малюванням.
Закінчила Республіканську художню школу ім. Т. Г. Шевченка.
Навчалась у Київському художньому інституті, зараз НАОМА, ЗАХИСТИЛА ДИПЛОМ У майстерні монументально-декоративного мистецтва професора Миколи Андрійовича Стороженка. Працювала на творчо-виробничому комбінаті «Художник» у монументально-декоративному цеху художником-вітражистом.
Почала творчо виставлятися з 1988року. Брала участь у багатьох Республіканських, Всеукраїнських художніх виставках, регіональних та міських художніх проектах.
Роботи знаходяться у приватних колекціях у США, Франції, Німеччині, Естонії.
З 1994 до сьогодні поряд з творчою виставковою діяльністю займаюсь педагогікою, викладаю живопис та рисунок.
Є керівником Художнього клубу ”ЛідерАрт», учні якого успішно здають іспити та навчаються у спеціалізованих мистецьких навчальних закладах.
Організувала та очолила власну художню студію образотворчого мистецтва “Артстудія-Довженко»
З 2010 року активно займаюсь дослідницькою та кураторською роботою по збереженню культурної спадщини України. Організувала персональні виставки Заслуженого художника України Г. Довженка, який є автором багатьох монументальних творів мистецтва в Україні.
Активно продовжує творчо працювати, займається живописом. В останні роки створила живописну серію робіт, присвячену окупованому мистецтву Півдня України – «Кам’яним вишиванкам». Серія виконана у стилі експресіонізму.
З 2024 року членкиня НСХУ.
Катерина Костюк-Шостка
Живописець, графік. Художник-реставратор в Національному науково-дослідному реставраційному центру України (ННДРЦУ).
Представниця нового покоління українських митців, чиє мистецтво активно розвивається в сучасному образному мистецькому просторі в пошуках самоідентифікації, необхідності переказати сучасною мовою зміст власної культури.
Представниця нового покоління українських митців, чиє мистецтво активно розвивається в сучасному образному мистецькому просторі в пошуках самоідентифікації, необхідності переказати сучасною мовою зміст власної культури.
2017 р. закінчила з відзнакою Національну Академію мистецтв в Києві, отримала класичну професійну освіту, але шлях у мистецтво прокладає через власне уявлення про колір і відтінки, образність і патріотичність, сучасну мову українського мистецтва.
Учасниця багатьох художніх виставок як в Україні так і за кордоном.
Роботи художниці зберігаються в приватних колекціях України, США, Нідерландів, Франції, Німеччині, Великої Британія та Чехії.
Постійно виставляє свої творчі роботи на різних маркетплейсах та зарубіжних мистецьких інтернет-аукціонах.
Маріанна Нерозна
Українська мисткиня, кандидат в члени Національної Спілки Художників України, кандидат культурології, доцент кафедри графічного дизайну КНУТД, мистецтвознавець. З картинами можна ознайомитись на сайті Nerozna.com
Павло Кір’яков
Перші кроки Павла Кір’якова на творчій ниві відбулися під керівництвом заслуженого учителя України Н.І. Осташинського. Мистецькі навики П. О. Кір’яков шліфував у майстерні члена Національної спілки художників України А П. Бабюка. Так сформувався власний живописний стиль митця, якому притаманні прозорі кольори, виважена композиція, вміння побачити та передати особливості побаченого мотиву природи. Якщо це осінній пейзаж, то серед яскравої позолоти світиться прохолодою блакить річки. Милують око квіти в яких автор передає свій піднесений настрій і бажання доставити радість іншим.
Природний дар відчуття колірної гами додає творам митця своєї особливої аури. В картинах багато світла, настрій романтичний, святковий, композиції виважені, завершені з тяжінням до панорамності. Відчувається, що автор любить життя, живопис та з радістю передає свій оптимізм іншим.
П. Кір’яков брав участь у восьми Всеукраїнських виставках, спільних тематичних проектах сучасних українських митців, які проходили в галереї КОНСХУ «Митець». Автор не тяжіє до конкретики, а навпаки узагальнює побачене, щоб підкреслити романтичний настрій.
Автор прагне за допомогою кольору і тону передати неосяжність природи і відчуття динаміки процесів, що відбуваються в житті. П.Кір’яков має художню обдарованість, здатність відчувати кольорову гаму в усій її красі.
Картини автора створюють дорогоцінний путівник, запрошують відвідати різноманітні куточки планети, обережно відноситись до довкілля, берегти і любити Рідну Землю незалежної України.
Тетяна Животкова
Народилась у сім’ї художників в 1989 році
У 2007 році закінчила ДХСШ імені Т. Г. Шевченка.
З 2007 р – студентка НАОМА , графічного факультету (майстерня професора М. І. Компанця).
У 2013 році закінчила магістратуру в НАОМА (Національній академії образотворчого мистецтва та архітектури), на факультеті графіки (майстерня професора Н.І.Компанця).
2013 – виставка «Живопис» Триптих Арт
З 2013 -2016 рр. – асистентура-стажування в академії.
Участь у багатьох виставках. Деякі з них: 2012 рік – диплом за 1 місце в міждународном конкурсі живопису, в номінації «акварельний живопис»
2015- виставка А-4 кулькова ручка в галереї Карась
2016-перше місце на виставці «Різдвяна феєрія
2016- перший міжнародний фестиваль акварелі
2016 рік – перше місце на виставці «Різдвяна феєрія»
2016- Персональна виставка «Акварелі» в галереї Висоцький
2016 рік – друге місце місце в номінації «акварельний живопис», на Всеукраїнській виставці-конкурсі імені Якутовича
2016 – лауреат премії Дерегуса в образотворчому мистецтві, номінація «Графіка»
2016-перший міжнародний фестиваль акварелі в Будапешті
2018 р. – персональна виставка “Відтінки”, м. Київ, мистецький центр Локація.
2018 р. – А-4 кулькова ручка, м. Київ, KARAS Galleri
2019 – Диплом лауреата премії київського городсткого голови в номінації «Творчі досягнення»
2019 р. – ювілейна виставка до 50-річчя КОНСХУ, м. Київ ЦБХ
2019- виставка арт паралелі
2019 р. – виставка акварелей Watercolour. Інтелектуальне мистецтво, м. Київ, Центр української культури та мистецтва
2020- Перше місце в бієнале акварелі «Акварельний альбом 2020»
2021 – участь у виставці «Step by step”
2021 – арт-ярмарка «Talent Energy First» Киев Skaymall
2022 – вийшов мультфільм- колискова «Закарпаття», з моїми малюнками
2022- виставка «Украіна і Світ очима художників
2024 – диплом першого ступеня в номінації «Акварель», виставка-конкурс імені Георгія Якутовича
2024 – виставка-конкурс Fabriano (Італія)
2024 – Ілюстраціі до книги “»Музична країна»
2024 – член національної спілки художників України
З 2015 року викладає акварельний живопис та малюнок
Живу акварельним життям
Валерія Мелік-Шахназарова
Народилася у м. Бровари, Київська обл.
У 2007 році вступила до Національного технічного університету України «КПІ» Видавничо-поліграфічний інститут, кафедра графіки.
У 2013році закінчила магістратуру Національного технічного університет у України «КПІ» Видавничо-поліграфічний інститут, кафедра графіки, спеціальність- «образотворче мистецтво».
Після закінчення університету працювала графічним дизайнером.
У 2016 році заснувала приватну академічну школу-студію «Адамант», де працює по сьогоднішній день.
Багаторазово приймала участь у всеукраїнських та міжнародних виставках.
У 2024 р. зайняла Перше місце у конкурсі «Барви Ірландії» від Посольства Ірландії в Україні.
Сергій Григор’єв
Ірина Корнієвська
Кожна людина виражає себе по-різному. Ірина робить це за допомогою фарб. Методикам малювання та естетичному вихованню вчилась у Школі Візуальних Мистецтв м. Київ.
Творчість, з філософської точки зору, є насамперед працею – завзятою, кропіткою і в той же час натхненною. Вміння йти за своєю мрією крок за кроком, розширюючи рамки уяви – ось світогляд мисткині. Дивлячись на картини художниці, заряджаєшся її оптимізмом, адже Ірина працює зі насиченими тонами, яскравими і соковитими. У творчому пошуку художниця намагається створити свій особистий стиль художнього мистецтва, власний, ні на кого не схожий почерк. І, напевне, це їй вдається! Працюючи викладачем образотворчого мистецтва у Покровському Голосіївському монастирі, Ірина продовжує удосконалювати свою методику і навчати дітей відчувати світ, розуміти естетичні і духовні цінності людства. Художниця бере участь в багатьох виставках, які організовуються у місті Київ, та за межами країни. Роботи Ірини знаходяться у публічних та приватних колекціях Австрії, Німеччини, США, та інших країнах. |
Живе та працює в м. Києві.
Олексій Саржинський
Анастасія Снісаренко-Єржиковська
Анастасія Снісаренко-Єржиковська народилась у Києві у творчій родині видатних художників та архітекторів Єржиківських та Приймаків. З дитинства проявляла схильність до образотворчого мистецтва.
Закінчила Національну Академію Образотвочого мистецтва і Архітектури (майстерня Н. Чмутіної, В. Чеканюка, Д. Антонюка), отримавши диплом архітектора-художника.
Працювала в сфері архітектури та дизайну, створивши ряд робіт по оздобленню інтер’єрів житлових будинків, квартир, салонів краси, кафе, барів, ресторанів, офісів, тощо.
Працювала художником-постановником телевізійних художніх фільмів та серіалів.
Останніми роками займалася науковою діяльністю в області мистецтвознавчих досліджень. Головними темами наукових розвідок є вивчення невідомих фактів творчості декількох постатей українських культурних діячів. А саме впливу багатогранного доробку Василя Кричевського, який був другом та вчителем минулих поколінь родини, на сучасний світ образотворчого мистецтва; недослідженому авангардному творчому внеску в світ української монументалістики художника Олега Єржиківського (на базі родинних матеріалів 1960-1970 років); впливу постаті видатного українського архітектора Бориса Приймака на можливості відродження українських міст, постраждалих в результаті карколомної агресії росссії, та на необхідність перспективних планів розвитку містобудування (на базі сімейного архіву).
Роботи останніх двох митців представлені на виставці:
Олег Єржиківський, «Біля Голосіївського узлісся», картон, олія, 50х63, 1961 р.;
Борис Приймак, «Київська Лавра. Контрфорси», папір, акварель, пастель, 70х50, 1948 р.